-
logo
Повернутись

Зміни в умовах програми лояльності з 16.03.2022

З 16.03.2022 якщо Ви "заморожуєте" послугу — Ваша накопичена знижка більше не анулюється, а фіксується. Нагадаємо, що "заморозити" послугу Інтернет можна на 90 днів у році при позитивному балансі без додаткових витрат.

Якщо зараз у Вас мінус на балансі — поповніть рахунок та "заморозьте" послугу — не хвилюйтесь, сплачені кошти зарахуються на баланс та дочекаються Вашого повернення

Більш детально з правилами програми лояльності Ви можете ознайомитись: https://domonet.ua/uk/promotion/programma-loyalnosti

Ми любимо Вас, наші любі абоненти та тримаємося для Вас! Разом до Перемоги! Слава Україні! 

arrowUp