Шановні абоненти, на жаль у нас на минулому тижні була зафіксована глобальна аварія, під час усунення її наслідків наші співробітники виконували відновлювальні роботи, що призводило до періодичних випадінь мережі.
Згідно договору-оферти пункту:
11.4. Планові профілактичні й позапланові аварійні перерви до 24 годин на місяць входять у склад Послуги Провайдера та не призводять до зменшення абонплати.
Оскільки послуга на окремих частинах мережі надавалась з періодичною відсутністю, прийнято рішення нарахувати компенсацію усім абонентам з розрахунку кількості годин за які була відсутня повністю послуга.
Перерахунок коштів наші абоненти зможуть побачити в особистому кабінеті у розділі "Транзакції", він буде нарахований протягом дня 20.06.19
Якщо у період відновлювальних робіт мало місце співпадіння з іншою локальною аварією, то компенсація буде розглядатись в індивідуальному порядку по запитам абонентів до Абонентського відділу (044) 590-08-09.
Приносимо ще раз свої вибачення за доставлені незручності і гарантуємо прикласти усіх зусиль, щоб подібних збоїв більше не було.